2022(e)ko aza. 28(a)

BERASTEGI KANTUAN - Esazu hitz bat - Euskaraldia 2022


Euskaldunaren kupo hori dut betea
esanekoa izan eta bakea.
Aski al da "maite dut" ozen esatea?
Euskaraz bada zerbait, hitzekoa esatea.

Esazu hitz bat ta sendotuko naiz
hitz bakar batek sua pizten du maiz.
Martxan ipini aho ta belarri,
ari entzun, entzun ari.
Zu etxerako ta zu kalerako,
jolaserako eta lanerako,
martxan ipini aho ta belarri
ari entzun, entzun ari.

Sagarra dugu "manzana" ta ikatza da "carbón",
"Charbon" dugu ikatza ta sagarra "pomme".
Mende erdi bat joan da, joan da ta hor konpon?
Beti toki berean, ezin gintezke egon!

Esazu hitz bat ta sendotuko naiz
hitz bakar batek sua pizten du maiz.
Martxan ipini aho ta belarri
ari entzun, entzun ari.
Zu etxerako ta zu kalerako,
jolaserako eta lanerako,
martxan ipini aho ta belarri
ari entzun, entzun ari.

Ordezko guraso bi: gaztelera, frantses
nire erabaki ta nire borondatez.
Banoa aspaldiko desioa betez
agur aita ta ama, ondo bizi bitez.

EUSKARALDIA!
Erronka hau jo, ez gorde golkoan
garaipen txiki asko da jokoan.
Martxan ipini aho ta belarri
ari entzun, entzun ari.
Erronka hau jo, ez gorde golkoan
garaipen txiki asko da jokoan,
martxan ipini aho ta belarri
ari entzun, entzun ari.

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina