2023(e)ko urt. 24(a)

BERASTEGI KANTUAN - Ni naiz kapitain pilotu - Oskorri

 

1. Ni naiz kapitan pilotu,

ni naiz kapitan pilotu,

neri behar zait obeditu, obeditu. X2

Bestela zenbaiten kasketa

bonbilun bonbilunera,

buruan jartzen bat zait niri

bonbilun bat

eta bonbilun bi,

eragiok Shanti

arraun orri.


2. Kapitana da txit beltza,

kapitana da txit beltza,

dirudiena alkitrana,

alkitrana. X2

Bestela... 


3. Barkua da oso fina

barkua da oso fina,

dirudiena bergantina,

bergantina. X2

Bestela... 


4. Deuseren bildurrik ez du

deuseren bildurrik ez du

inork ez du hau ikaratu,

ikaratu. X2

Bestela... 


5. Pipa badu espainetan

pipa badu espainetan

ez du beldurrik sekuletan,

sekuletan. X2

Bestela... 


6. Bizar luze gorriskara

bizar luze gorriskara,

holandesaren tankerara,

tankerara. X2

Bestela... 


iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina