2023(e)ko mar. 1(a)

BERASTEGI KANTUAN - XALO XALO - JOSEBA TAPIA

 Kalekoa naiz, kaka zaharra,

ez dakit mozten, ez dakit mozten,

ez belar ona ez belar txarra!

Ze uste dute? Ze uste dute?

Aspaldi galdu nuen aparra!


Kalekoa naiz, kaka zaharra,

ez dakit mozten, ez dakit mozten,

bidea itotzen duen laparra!

Ze uste dute? Ze uste dute?,

Ezin kendu begiko makarra!


Segi segan,… x8


Kalekoa naiz, kaka zaharra,

ez dakit mozten, ez dakit mozten,

akerrak oker duen adarra!

Ze uste dute? Ze uste dute?

Ni ez naiz batzuk bezain azkarra!


Kalekoa naiz, kaka zaharra,

ez dakit mozten, ez dakit mozten,

adur txarreko egun baldarra!

Ze uste dute? Ze uste dute?

Ez dakit eta ez naiz bakarra!


Segi segan, . . x8


Kalekoa naiz, alajaina!

Badakit mozten, badakit mozten

egia saltzen duen mingaina!

Ze uste dute? Ze uste dute?,

Kalea beti izan da labaina!


Segi segan,.. x16


Xalo- xalo, xalo-xalo, xalo-xalo segi segan…x4


iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina